Etiquette:

Beleefdheidsregels voor situaties waarin mensen met elkaar omgaan!

Ken je dat?
Je bent uitgenodigd voor een (zakelijk)diner, een receptie, een ontvangst, chique bruiloft, presentatie, ...
Of je gaat het zelf organiseren.
Maar hoe gaan die dingen.........?
Wat wordt er van mij verwacht?
Hoe gedraag ik me? Zucht.....zucht.......zucht......

Daar kan ik je in trainen en begeleiden!
Dus zet je eerste stap in onzekerheidsreductie.
Bijvoorbeeld: Welke kleding past bij die gelegenheid?
Ben ik over-dressed, under-dressed?
Tja. Niet gaan is ook een optie.
Maar jij gaat wel!
Dus gun jezelf een mooie blunder-reductie!
Spannend? Natuurlijk.
Maar dat maakt het wel leuk.

Hoe ik etiquette regels leerde?
Net als jij heb ik een nette opvoeding gehad!
Later ben ik met de Koninklijke Familie de wereld over gereisd. Een functionele training gehad, die ook van pas kwam toen ik voor grote evenementen de diners organiseerde.
Training on the job en soms door schade en schande wijs geworden.
Ik weet dus waar ik het over heb.

Doen: training volgen!
Jij wilt weten hoe het volgens de etiquette hoort?
Met al m'n ervaringen, kennis en kunde neem ik je mee in wat de gedragsregels voor de diverse situaties zijn.
En besef, dat geeft jou al een hele grote voorsprong op veel van de andere gasten.
Als je dat wilt, gaan we als onderdeel van de training, samen of met een groep mensen dineren.
Zo kun je je zelfvertrouwen door ervaring een boost geven.

Wil je individuele training? Prima
Met een groep vrienden en/of vriendinnen? Uitstekend.

Bel mij (06 504 407 92) en we stemmen je vraag op de mogelijkheden af.